Tigerternet

Hvad hjertet er fyldt med, flyder bloggen over af

Navneskilte – 4. klasse 27. oktober 2012

Da jeg gik på seminariet, gik jeg på hold med kreative Jane. Hun er sidenhen blevet dagplejemor, og forkæler både ungerne og alle os andre med glimt fra hendes kreative hjerne. Se selv mere på hendes blog: http://brilleting.blogspot.dk/

For et par år siden, lavede hun “mal-selv-julekalendertal” (http://brilleting.blogspot.dk/2011/11/kalendertal-til-mine-dejlige-lsere.html) og de blev inspiration til 4. klasses navneskilte.

Navneskiltene er en del af et længere forløb om farver. Se hvor skønne resultater eleverne fik vha. caran’d’ache og sort tusch.

 

7 Responses to “Navneskilte – 4. klasse”

  1. GENIALT, Karin! Du har sgu altid været go’ for en fed idé! Lækkert at se hvordan mine tegninger har inspireret!! Og LÆKRE farver!!

    Ha’ en SKØN dag!

    Kram fra Jane

  2. cecilie Says:

    De er flotte! Hvilket slags papir har i brugt? og er tegningerne limet på noget? Kh Cecilie

  3. cecilie Says:

    orv.. er det spidse hårde eller fedt farver?

  4. tigerternet Says:

    Nej – billederne er ikke limet op på noget, men bare lagt på et sort stykke papir, da jeg fotograferede dem. De bøjede lidt op i hjørnerne, hvilket får dem til at se skæve ud.

  5. tigerternet Says:

    Caran’d’ache – jeg tror nok, de hedder “Neocolour 1”, men jeg kigger lige efter

  6. Didde Says:

    Har I tegnet med sprittusch før eller efter der er blevet farvelagt?

  7. TigerTernet Says:

    Hej Didde.
    Tegningerne er tegnet op med sort tusch efter de er blevet farvelagt.
    Venlig hilsen Karin


Skriv et svar

