Tigerternet

Hvad hjertet er fyldt med, flyder bloggen over af

Barnedåb, bryllup eller fødselsdag? 22. august 2013

Filed under: Egne projekter,opskrifter — TigerTernet @ 22:06
Tags: , , , ,

Billede

De er både nemme at lave og festlige at kigge på. Jeg har lavet disse skønne marengsroser til barnedåb for to af mine 3 børn. Jeg er sikker på, at de også vil gøre lykke til en fødselsdag eller et bryllup.

For at sikre mig, at marengsen ikke tog farve af at blive bagt, sænkede jeg temperaturen og satte bagetiden op.

Jeg brugte en tylle 1M

Billede

 

Skriv et svar

