Tigerternet

Hvad hjertet er fyldt med, flyder bloggen over af

Gratis taskemønster 3. december 2013

Filed under: Egne projekter — TigerTernet @ 22:23
Tags:

P1030092Det er ret begrænset hvor mange kreative projekter jeg får sat i søen og det savner jeg i den grad.
Ja – jeg går hjemme på barsel, men da det er 3. barn på 3 år, sumper jeg ikke ligefrem i café latte og biscotti på cafeerne for at få tiden til at gå. På de gode dage bliver det måske en mariekiks og en brikjuice på en legepladsbænk, men det har også sin helt egen charme.

Nå. Men et af de få projekter, jeg har kastet mig over er en taske. Jeg har fundt et gratis mønster, som har vist sig at være rigtig godt: http://verypurpleperson.com/wp-content/uploads/downloads/2010/04/vpp_reversiblebagpattern3.pdf

Da jeg tog billedet, var tasken nysyet og der ligger ikke noget i den. Nu har den været i brug et par uger og fungerer rigtig fint og ser ikke så stiv ud længere. De to indsnit i bunden gør den rummelig og pæn i faconen, og så er den tilmed nem at sy. Jeg har tilføjet en lomme indvendigt, da jeg synes, det er rart med et bestemt sted til pung og mobil. Så gør det ikke så meget, at alt andet ligger og roder rundt. Jeg har overvejet at peppe den lidt op med en hæklet blomst ol., men dertil jer jeg ikke nået endnu. Gad vide om det nogenside bliver til noget?!

 

Skriv et svar

