Tigerternet

Hvad hjertet er fyldt med, flyder bloggen over af

Fødselsdage 4. april 2016

kagecollageSå klarede jeg mig endnu engang gennem 2 fødselsdage uden fondant. Begge kager, er banankager med hakket chokolade og er bagt til drengenes fødselsdage i børnehaven. Bamsekagen var til den 3-årige og Ninjagokagen var til den 6-årige. Ninjagokagen er betrukket med et tyndt lag indfarvet marcipan.

Jeg har fundet inspiration til bamsepynten her, men har givet dem mit eget “drej”. Hvis du selv forsøger dig, vil jeg anbefale, at du laver det hvide i øjnene med hvidt akrylmaling – eller orange, som er mere tro mod den originale Bamse. Du kan også bruge en rettelakpen, inden du tegner pupiller med en sort sprittusch.

 

 

 

Skriv et svar

